HD2 Handset orders

Got something else to discuss that is not covered by the previous forums? Post it here!
SMichlin
Posts: 5
Joined: Fri Oct 26, 2012 1:54 pm

Re: HD2 Handset orders

Post by SMichlin » Fri Oct 26, 2012 1:58 pm

I ordered 2 handsets on 10/17, began chatting with CS on 10/24 (one week later). I was told they would be shipped in 5-7 business days. Told the same thing on 10/25. Today, (business day #7) I was told they will be shipped "next week". Apparently the only thing about being "available on 10/17" was Ooma's availability to charge my credit card. Very disappointed. :(

richj11
Posts: 17
Joined: Wed Sep 26, 2012 5:22 pm

Re: HD2 Handset orders

Post by richj11 » Fri Oct 26, 2012 2:13 pm

:o

Oh my, I JUST received a UPS Tracking email. Ordered early on 17 OCT.

Was it my turn or was it the email I sent them last night asking WTF politely?

Rich

SamA
Posts: 4
Joined: Thu Oct 25, 2012 8:09 am

Re: HD2 Handset orders

Post by SamA » Fri Oct 26, 2012 3:09 pm

richj11 wrote:Oh my, I JUST received a UPS Tracking email. Ordered early on 17 OCT.

Was it my turn or was it the email I sent them last night asking WTF politely?

Rich
Same here, 7am on the 17th for 4 phones and just got a number... the cynic in me says they just generated everyone's shipping label to placate us so I'll believe it when UPS reports picking it up ;)

richj11
Posts: 17
Joined: Wed Sep 26, 2012 5:22 pm

Re: HD2 Handset orders

Post by richj11 » Fri Oct 26, 2012 4:22 pm

Oh, here is the best part.... Less than 30 minutes after I got the UPS Notification, I received this response from CS:

"Dear Rich,

Good day! Thank you for contacting Ooma Customer Care!

I understand your concern. Let me work with you on this.

I checked with our Sales Department and was informed that the shipping will start next week due to the high demand of this device.

We apologize for the delay.

If you have further questions or require additional clarification, please write me back and I will respond to you as quickly as possible, usually the same day. Your satisfaction is important to me, and I will make sure we bring this to resolution consistent with your expectations. If it’s more convenient, you can also visit our support website https://www.ooma.com/support and check out our wide variety of helpful articles that may answer any additional questions that might come up in the future.

Thank you for choosing Ooma! Have a nice day!

Sincerely,

Eleanor
Ooma Customer Care Specialist "

jh_austin
Posts: 32
Joined: Tue Oct 23, 2012 7:54 am

Re: HD2 Handset orders

Post by jh_austin » Sat Oct 27, 2012 6:54 am

My order shipped yesterday. I had ordered two handsets in them morning of Oct 17. I hope everybody gets theirs soon!

dioxide45
Posts: 55
Joined: Thu Apr 08, 2010 5:09 pm

Re: HD2 Handset orders

Post by dioxide45 » Sat Oct 27, 2012 8:52 am

Confirmed through the UPS tracking number that the package is in transit. I know some had previously reported a tracking number but it was not showing up in the UPS system for several days.

Clark75115
Posts: 10
Joined: Sun Nov 06, 2011 4:11 pm

Re: HD2 Handset orders

Post by Clark75115 » Mon Oct 29, 2012 8:35 am

I got my Handset. It only took 11 days from order to delivery. You might want to work on that Ooma.

alicat876
Posts: 14
Joined: Wed Mar 18, 2009 11:43 am

Re: HD2 Handset orders

Post by alicat876 » Mon Oct 29, 2012 2:08 pm

Finally received confirmation email that my order has shipped. No information available yet on UPS website.

umbertob
Posts: 11
Joined: Fri Feb 11, 2011 11:15 pm

Re: HD2 Handset orders

Post by umbertob » Tue Oct 30, 2012 9:38 pm

I got two HD2 handsets today. Too bad I had ordered 3 of them... There was a note in the box, missing handsets will apparently ship in 3-4 weeks. :cry: Needless to say, I was charged for 3 of them nearly 2 weeks ago.

richj11
Posts: 17
Joined: Wed Sep 26, 2012 5:22 pm

Re: HD2 Handset orders

Post by richj11 » Wed Oct 31, 2012 8:44 am

umbertob wrote:I got two HD2 handsets today. Too bad I had ordered 3 of them... There was a note in the box, missing handsets will apparently ship in 3-4 weeks. :cry: Needless to say, I was charged for 3 of them nearly 2 weeks ago.
Same thing here. I only received a partial shipment. How could OOMA not foresee this and give it's customers some kind of heads up?

I was a little disappointed that all I have is a "note" telling me to be patient. No email, no call...

Completely unsatisfactory... in my opinion.

Post Reply